-->

Siaran Langsung Uzbekistan vs Malaysia AFC U23

Siaran Langsung Uzbekistan vs Malaysia AFC U23. Malam ini akan berlangsung perlawanan pertama kejohanan AFC bawah 23 tahun. Bagi yang tak tahu, kejohanan ini besar dia sama macam skuad Harimau Malaya main pada Januari.


Cumanya versi kali ini merupakan untuk bawah dua puluh tiga tahun sahaja. Malaysia akan menentang pasukan bekas naib juara kejohanan yang sama pada edisi sebelum ini. 


Pasti jalan yang sukar dan tidak mudah untuk menentang pasukan hebat dunia ini tapi kita lebih seronok untuk menonton aksi anak Malaysia di pentas Asia.


Oh ya, korang dah tengok jadual perlawanan AFC musim ini? kalau belum pasti kan korang tengok dan save yer, nanti senang nak cari kan.



Siaran Langsung Uzbekistan vs Malaysia AFC U23


Perlawanan ini juga merupakan perlawan pertama skuad bimbingan Juan Torres dalam Piala Asia U23 2024 ini dan sudah pasti ia juga malam bermakna untuk semua rakyat Malaysia.


Siaran Langsung Uzbekistan vs Malaysia AFC U23


bagi korang yang nak cari link live streaming malaysia vs uzbekistan, korang boleh klik pautan di bawah.


Untuk rekod,pasukan uzbek bukanlah pasukan biasa-biasa. kita pernah menentang mereka sebelum ini dalam kejohanan Asia namun mereka berada di level yang lain berbanding kita.


Skuad Malaysia diharap bermain dengan tenang dan tidak membuat kesilapan mudah memandangkan pengadil tidak akan memandang anda dalam perlawanan ini. Jadi kena fokus dan terus fokus.


korang boleh tonton LIVE di link ini ->  Uzbekistan vs Malaysia.

LINK 2 - Malaysia U23 vs Uzbekistan


Kita doakan skuad negara berjaya memeanangi perlawanan sukar ini. Kalau tak menang pun dapat satu gol pun jadilah di pentas Asia ini. semoga berjaya Harimau Malaya, kami EKOR sentiasa bersama dengan anda.



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama