-->

Syafiq Ahmad Pemain Kedah 2024

Semalam, pasukan Kedah Darul Aman mengumumkan Syafiq Ahmad Pemain Kedah 2024 dan juga Rizal Ghazali bagi memperkuatkan pasukan tersebut.


Pasti kehadiran dua orang lama pasukan dari utara itu menceriakan penonton yang bakal hadir memeriahkan stadum darul aman nanti.


Media Kedah FC juga menjunjung kasih kepada TMJ atas keizinan memberarkan pemain itu menyertai pasukan tersebut. 


baca juga : Luahan Hati Pemain Kedah Isu Gaji.


"KDA FC dengan bangga mengumumkan kepulangan Muhammad Syafiq Ahmad ke pangkuan Sang Kenari di musim 2024-2025.


Syafiq Ahmad Pemain Kedah 2024



"Dengan persetujuan bersama kedua-dua kelab, berstatus pemain pinjaman dari Johor Darul Ta'zim (JDT), pihak pengurusan KDA FC menjunjung kasih dengan perkenan TMJ memberi persetujuan untuk pemain kelab itu mewakili KDA FC musim ini.


"Tidak perlu diperkenalkan lagi, pemain itu yang cukup prolifik dengan tandukan padu di Liga M dan peringkat antarabangsa. Syafiq akan memperkuatkan jentera serangan pasukan Sang Kenari. Ayuh, kita lakukannya," katanya ketika mengumumkan syafiq ahmad pemain kedah 2024. 


KDA FC turut mengumukan kemasukan Rizal Ghazali bagi memperkuatkan pasukan itu dan juga membantu pasukan di bahagian pertahanan.


Rizal berkelana di Sabah untuk beberapa tahun dan kini kembali ke bumi Hijau Kuning untuk permulaan musim baru tidak lama lagi. 


Tahniah Syafiq dan Rizal.

 

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama