Penyokong China mengamuk Messi tak main.

Seperti sedia maklum, pasukan Inter Miami bermain di Hong Kong untuk aksi pra musim mereka. pasukan yang diketuai oleh pemain terbaik dunia Lionel Messi itu bagaimana pun mendapat kecaman hebat dari penonton sepanjang perlawanan Inter Miami vs Pilihan Hong Kong.


Ia berikuta bintang dunia itu tidak bermain dalam perlawanan yang dipenuh 40 ribu penonton. Harga tiket bukan murah ya. satu keping tiket bernilai harga sehingga £360 (RM2,146) semata-mata melihat MESSI bermain.


Penyokong China mengamuk Messi tak main.



Messi dikatakan mengalami masalah hamstring dan hanya bermain 7 minit ketika bertemu dengan AL-NASSR minggu lepas.


penyokong hong kong menjeri 'kami mahu messi' 


Seperti dilaporkan Daily Mail, seorang peminat berkata: "Saya menunggu detik ini hampir 10 tahun untuk menyaksikan aksinya. Ini peluang sukar dilepaskan kerana dia akan bersara tidak lama lagi. Kami sangat kesal dan kecewa."


Seorang lagi berkata: "Saya datang dari Melbourne untuk ini. Kami tunggu sekian lama tetapi dia langsung tak muncul. Saya benar-benar kecewa."


Manakala yang ketiga berkata: "Saya datang ke sini untuk menyaksikan dia berlatih tapi Messi hanya meregangkan otot. Messi bukan super model. Kami tidak dibayar untuk hanya melihat dia duduk sahaja."

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama