Live Streaming Macarthur vs Sabah 13.2.2024

Live Streaming Macarthur vs Sabah 13.2.2024. Perlawanan penting petang ini adalah kerana ini merupakan perlawanan zonal semi final AFC Cup 2023 yang berlangsung di Campbelltown Sport Stadium. Perlawanan melibatkan tuan rumah, Macarthur FC  dan juga pasukan pelawat Sabah dari MALAYSIA. Game ini juga akan berlangsung di sebelah petang dan pastinya ramai yang tidak sabar untuk menyaksikan perlawanan menarik ini.



Macarthur vs Sabah









FAKTA PASUKAN Macarthur fc


Sebelum tonton Macarthur vs Sabah , ini fakta menarik pasukan lawan. Macarthur Football Club ialah sebuah kelab bola sepak profesional Australia yang berpangkalan di South Western Sydney, New South Wales. 

Ia bersaing dalam pertandingan bola sepak utama Australia, A-League, di bawah lesen daripada Liga Profesional Australia (APL). 

Pada 13 Disember 2018, diumumkan bahawa kelab itu akan diterima ke dalam Liga-A sebagai sebahagian daripada proses pengembangan baharu.

Live Streaming Macarthur vs Sabah 13.2.2024


Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming Macarthur vs Sabah 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung 

PERLAWANAN PERINGKAT ZONAL SEMI FINAL

Macarthur vs Sabah

Tarikh : 13.2.2024 Selasa

Masa : 3 pm 

tempat : Stadium Campbell town

Link Live Streaming 

Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak untuk live

link 2 - Macarthur vs Sabah live! cepat tengok!

Link 3 - TIGA

*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan


Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh Macarthur vs Sabah secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:


MACARTHUR [ ] - [ ]  SABAH


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 


Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan AFC CUP ,para pemain akan memberikan 100% kekuatan mereka bagi membawa pulang piala berprestij ini. Mampukah Sabah mengalahkan Macarthur pada malam ini sekali gus memberikan 3 mata kepada pasukan itu?


Kita harap kedua-dua pasukan memberikan yang terbaik dalam perlawnaan ini. Kalah dan menang itu adat pertandingan dan jangan abaikan semangat kesukanan dan persahabatan di antara kita. Selamat pergi dan pulang untuk para penyokong yang akan ke stadium malam nanti.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama