Live streaming Badminton Asia Team Championship BATC 2024

Live streaming Badminton Asia Team Championship BATC 2024. Hari ini merupakan hari perlawanan bagi acara badminton  di kejohanan badminton asia berpasukan. Sudah pasti ramai yang nak tengok live streaming badminton malaysia kan. Pasukan negara Malaysia bakal mengharungi beberapa perlawanan hari ini. Hanya selangkah untuk mencipta kejutan memenangi edisi kali ini.



Live streaming Badminton Asia Team Championship BATC 2024


FAKTA Badminton Asia Team Championship BATC 2024


Badminton Asia Team Championships’ ialah salah satu acara badminton terbesar di Asia di bawah Badminton Asia, badan induk badminton di Asia. Ia merupakan kejohanan dwitahunan yang diadakan pada bulan Februari di bawah Kalendar Antarabangsa Persekutuan Badminton Dunia (BWF).

anda boleh tonton Live streaming Badminton Asia Team Championship menerusi laman youtube yang kami telah sediakan untuk anda.

Kejohanan Berpasukan Badminton Asia edisi ini berjanji untuk mempamerkan pemain badminton terbaik di Asia kerana ia berfungsi sebagai kelayakan Asia untuk Piala Thomas & Uber 2024 yang dijadualkan berlangsung pada Mei 2024 di Chengdu, China. 


Memandangkan 2024 juga merupakan tahun Olimpik, kejohanan ini akan menjadi kejohanan ranking untuk pemain yang mengambil bahagian dari negara Asia. Ini memberi peluang kepada pemain terbaik dunia mewakili negara masing-masing dalam kejohanan berprestij ini.

Live streaming Badminton Asia Team Championship BATC 2024


Anda boleh menonton live badminton melalui beberapa cara.


Court 2


COURT 3 GAME MALAYSIA VS UAE!



Court 4

link - https://www.facebook.com/groups/530488418521446

LINK 2 - LIVE KEDUA

LINK 3 - LIVE KETIGA


Perlawanan dijangka akan berlangsung pada jam 10 pagi waktu Malaysia. Pasti sokongan rakyat malaysia yang tidak pernah kurang kepada atlet Malaysia ditagih dalam aksi Badminton Asia Team Championship BATC 2024 ini.

Kita doa semoga berjaya buat semua atlet yang bertanding dalam terbuka Badminton Asia Team Championship BATC 2024 kali ini.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama