Final BATC 2024: Leong Jun Hao ketuai skuad Malaysia vs China

Leong Jun Hao ketuai skuad Malaysia vs China final batc 2024 petang ini. Skuad negara berpeluang untuk merangkul kejuaraan kedua berturut-turut dalam kejohanan badminton asia team championship hari ini.


Setelah kehilangan Ng Tze yong dalam aksi suku akhir tempoh hari maka pilihan dalam skuad kebangsaan juga tidak banyak yang ada.


Ditambah pula dengan kecederaan Lee Zii Jia memberi peluang kepada Haikal NAZRI untuk bermain di pusingan akhir batc 2024.


kemungkinan besar senarai pemain yang sama yang beraksi di pentas semi final akan digunakan bagi mempertahankan kejuaraan ini.


Final BATC 2024



final batc 2024 berlangsung di Selangor dan pasti ia memberi kelebihan yang besar kepada skuad negara untuk bermain dengan penuh semangat dan cintakan negara.

senarai pemain final malaysia vs china


1. Leong Jun Hao

2. Eogene 

3. Haikal Nazri

4. Aaron Chia- Soh Wooi Yik

5. Goh Sze fei - nurizudin


BAM memberi komen : Selepas perlawanan semalam, Lee Zii Jia mengalami kesukaran bernafas akibat resdung dan tidak dapat pulih sepenuhnya untuk perlawanan hari ini. GWS, Zii Jia.

Tunjukkan sokongan anda untuk kesebelasan utama kami ❤️🇲🇾 MS1 Leong Jun Hao MS2 Eogene Ewe MS3 Haikal Nazri MD1 Aaron Chia-Soh Wooi Yik MD2 Izzuddin-Goh Sze Fei      

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama