Uzbekistan Kecewa Dengan Kekebalan Pertahanan Syria

 Awal pagi tadi berlangsungnya perlawanan melibatkan pasukan Uzbekistan dan juga syria. Kedua-dua pasukan terikat tanpa jaringan dan mengutip satu mata berharga untuk mereka. Pasukan Uzbekistan perlu akur dengan kekuatan pertahanan pemain Syria dalam perlawanan ini.


Banyak percubaan yang dilakukan dihalang dengan sempurna oleh Syria untuk mengikat pasukan Uzbekistan awal pagi tadi. Skuad Syria ini merupakan pasukan yang membuat persediaan menentang pasukan Malaysia baru-baru ini dan keputusan ketika itu juga mereka terikat 2-2 dengan Malaysia.


Uzbekistan Kecewa Dengan Kekebalan Pertahanan Syria


Kini pasukan Uzbekistan dan Syria masing-masing berada di kedudukan kedua dan ketiga kumpulan B hasil daripada keputusan perlawanan ini. Australia mendahului di tempat pertama dan India di kedudukan terakhir.

Statistik perlawanan Uzbekistan vs Syria



Skuad Uzbekistan lebih banyak melakukan percubaan terhadap pasukan Syria dengan 14 percubaan tetapi hanya dua sahaja yang tepat mengenai gawang syria. Manakala pasukan Syria pula melakukan percubaan sebanyak 7 kali sahaja. Tiada percubaan on target bagi mereka.

Uzbekistan Kecewa Dengan Kekebalan Pertahanan Syria


POssession ball pula menjadi miki uzbekistan dengan 65.4% manakala syria tidak memegang bola lama apabila hanya mendapat 34.6% sahaja ball possession sepanjang perlawanan.

Pass accuracy uzbekistan dalam perlawanan ini adalah 85% dan syria pula 72%. nampaknya kedua-dua pasukan tidak jauh dari segi ketepatan melakukan hantaran sepanjang perlawanan. Kedua-dua pasukan mendapat satu kad kuning daripada perlawanan ini.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama