TMJ akan terus bunuh bola sepak Malaysia

Baru-baru ini, pemilik Johor Darul Ta'zim (JDT), Tunku Ismail Sultan Ibrahim ada memuat naik satu komen di Instagramnya. tmj berkata dia akan terus berusaha membunuh bola sepak Malaysia seperti mana yang dilakukannya sejak 11 tahun yang lalu sehingga ke hari ini.


TMJ akan terus bunuh bola sepak Malaysia



TMJ bekata ; 

" Bukan Musim ini, Pada masa akan datang. Sebagai pembunuh bolasepak tanah air dari dulu saya dah banyak kali katakan yang saya akan terus membunuh bola sepak tanah air. 


Dah 11 tahun saya merosakkan bola sepak tanah air dalam setiap aspect. Saya menyeru kepada semua penyokong bola sepak tanah air bersatu padu dan beramai ramai hentikan agenda saya ini. Terima Kasih dan Semoga Berjaya.


sebagai pemerhati bola sepak malaysia, kejayaan tmj membunuh bola sepak Malaysia seperti yang dikatakan oleh sesetengah penyokong bola sepak ada betulnya. namun ia di ambil kira dari sudut positif.


dengan kejayaan yang dicapai oleh jdt di lihat sebenarnya membantu meningkatkan kualiti bola sepak Malaysia. bahkan lambakan pemain jdt dalam skkuad kebangsaan juga menunjukkan kehebatan TMJ dalam merosakkan bola sepak negara.


sebenarnya TMJ cakap macam tu dalam nada sarkastik je tu.sebabnya tmj sudah ada peranacangan untuk beberapa tahun kehadapan untuk membawa pulang pemain-pemain keturunan untuk bermain di jdt/


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama