Siaran Langsung Malaysia vs Korea Selatan 25.1.2024

 Siaran Langsung Malaysia vs Korea Selatan 25.1.2024. Malam ini akan berlangsung perlawanan bersejarah bagi rakyat Malaysia apabila pasukan negara bakal berlawan dengan korea selatan. Ya betul, bukan mudah untuk menentang pasukan hebat dunia ini tapi kita lebih seronok untuk menonton aksi anak Malaysia di pentas Asia.


Siaran Langsung Malaysia vs Korea Selatan 25.1.2024



Perlawanan ini juga merupakan perlawan terakhir skuad kim pan gon dalam Piala Asia 2023 ini dan sudah pasti ia juga malam bermakna untuk semua rakyat Malaysia.

Siaran Langsung Malaysia vs Korea Selatan 25.1.2024

bagi korang yang nak cari link live streaming malaysia vs korea selatan korang boleh klik pautan di bawah.

Untuk rekod, skuad harimau malaya tersingkir awal dari kejohanan asia ini selepas kalah 0-4 kepada jordan dan juga kalah 0-1 di minit akhir perlawanan kepaa Bahrain. 

Manakal korea selatan pula menang bergaya mengalahkan Bahrain dan kemudian seri dengan Jordan dalam perlawanan kedua. Jadi mereka perlu menang malam ini dan pasti saingan sengit akan berlangsung dalam perlawanan malaysia vs korea selatan.


korang boleh tonton LIVE di link ini ->  Malaysia vs Korea Selatan.

Kita doakan skuad negara berjaya memeanangi perlawanan sukar ini. Kalau tak menang pun dapat satu gol pun jadilah di pentas Asia ini. semoga berjaya Harimau Malaya, kami EKOR sentiasa bersama dengan anda.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama