Manchester United Perlu Pecat Ten Hag

Manchester United Perlu Pecat Ten Hag. setelah kegagalan demi kegagalan, kini Manchester united perlu mengambil tindakan drastik dengan memecat Erik Ten Hag bagi mengelakkan musim ini menjadi semakin buruk.


Manchester United Perlu Pecat Ten Hag


Musim suram Manchester United berterusan apabila kekalahan mereka kepada West Ham - yang ke-13 dalam semua pertandingan - menandakan permulaan terburuk mereka untuk satu musim sejak 1930.


Kemenangan 2-0 The Hammers di Stadium London bermakna United hanya mempunyai satu kemenangan dalam tujuh perlawanan dalam semua pertandingan dan menduduki tempat kelapan dalam Liga Perdana.


Bekas pemain tengah Paul Scholes berkata pasukan lamanya mempunyai "masalah besar" manakala pengurus Erik ten Hag berkata mereka "berprestasi rendah".


Bekas penyerang England, Alan Shearer menambah pada BBC Match of the Day: "Ia memalukan untuk Man Utd. Mereka telah menjaringkan 18 gol musim ini, hanya Sheffield United yang menjaringkan lebih sedikit. Erik Ten Hag berkata 'kita perlu berpegang pada rancangan itu' tetapi saya tidak tahu apa rancangan itu. Ada sesuatu yang tidak kena secara drastik."


Tidak menjaringkan gol, tidak memenangi perlawanan, senarai kecederaan yang semakin meningkat dan saga berterusan mengenai pemilikan mereka - apa yang berlaku di Manchester United?



Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama