Kawasaki Frontale Bantai JDT kaw-kaw

Bukan malam indah buat JDT apabila mereka terpaksa menelan kekalahan besar kepada kawasaki frontale dalam kejohanan afc champion league sebentar tadi. Disebalik keyakinan di lontarkan oleh jurulatih JDT dan pemain pertahanan Matt davies, ternyata mereka juga gagal untuk memenangi pertlaanan.


Kawasaki Frontale Bantai JDT kaw-kaw


JDT TIDAK MAMPU BANGKIT

untuk highlight perlwanan. Jaringan pertama terhasil dari bahagian kanan padang apabila pemain kawasaki membuat lorongan dari bahagian kanan ke kiri dan pemain tidak dikawal terus menjaringkan gol pertama pada minit ke 8.


Gol kedua muncul pada minit ke ke 49 menerusi leandro. dia yang menerima hantaran dari bahagian kanan dan tidak dikawal langsung oleh pemain JDT untuk gol tersebut.


Bergson hampir menjaringkan gol tetapi percubaannya jauh tersasar.


Gol ketiga muncul pada minit ke 60 marcinho menanuk masuk bola hantaran cantik juga dari bahagian kanan menewaskan syihan. Matt davies juga tidak menjaga macinho dengan baik.


Gol keempat pul muncul pada minit ke 69 yu kobayashi. gol itu juga menerusi hantaran lintang dari bahagian kanan padang. walaupun syihan berjyaa menahan bola itu tetapi lantunan itu disambut oleh kobayashi untuk jaringkan gol keempat tersebut.


Gol kelima terhasil oleh yamane pada minit ke 87 selepas mendapat set up cantik daripada rakan sepasukan lalu merembat kencang menewaskan syihan.


keputusan akhir, kawasaki frontale 5-0 JDT.


HIGHLIGHT




Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama