-->

Live Streaming JDT vs Kawasaki Frontale 19.9.2023

Live Streaming JDT vs Kawasaki Frontale 19.9.2023. Perlawanan penting malam ini adalah kerana ini merupakan perlawanan pertama Asia Champion League 2023 yang berlangsung di Stadium Sultan Ibrahim, Johor Bahru. Perlawanan melibatkan tuan rumah, Johor Darul Ta'zim (JDT) dan juga pasukan pelawat Kawasaki Frontale dari Jepun. Game ini juga akan berlangsung di sebelah malam dan pastinya ramai yang tidak sabar untuk menyaksikan perlawanan menarik ini.



Live Streaming JDT vs Kawasaki Frontale 19.9.2023

FAKTA PASUKAN KAWASAKI FRONTALE

Kawasaki Frontale (川崎フロンターレ, Kawasaki Furontāre) ialah sebuah kelab bola sepak profesional Jepun yang berpangkalan di Kawasaki, Prefektur Kanagawa, selatan Tokyo. Kelab ini bermain dalam Liga J1, yang merupakan peringkat teratas bola sepak di negara ini. Stadium rumah mereka ialah Stadium Kawasaki Todoroki, di Wad Nakahara, di kawasan tengah Kawasaki.


Kelab ini diasaskan pada tahun 1955 sebagai Kelab Bola Sepak Fujitsu. Ia adalah salah satu daripada banyak kelab bandar yang terdiri daripada Liga Bola Sepak Jepun (JSL), termasuk Yomiuri (kemudian Tokyo Verdy 1969), Toshiba (kemudian Consadole Sapporo) dan NKK SC (kini tidak berfungsi).


Mereka mula-mula membuat Divisyen 1 JSL pada 1977, hanya untuk diturunkan pada musim berikutnya selepas itu dan tidak akan kembali ke liga teratas sehingga 2000, apabila mereka mula-mula dinaikkan ke J1 yang dijenamakan semula.

Live Streaming JDT vs Kawasaki Frontale 19.9.2023


Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming JDT vs Kawasaki Frontale 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung 

PERLAWANAN PERINGKAT KUMPULAN I

JDT vs Kawasaki Frontale

Tarikh : 19.9. 2023 (Hari Selasa)

Masa : 9 pm 

tempat : Stadium Sultan Ibrahim, Johor

Link Live Streaming 

Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak untuk live

link 2 - JDT vs Kawasaki Frontale live! cepat tengok!

Link 3 - TIGA

*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan


Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh JDT vs Kawasaki Frontale 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:


JDT [ ] - [ ]  KAWASAKI FRONTALE


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 


Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan liga super,para pemain akan memberikan 100% kekuatan mereka bagi membawa pulang piala berprestij ini. Mampukah JDT rovers mengalahkan Kawasaki frontale pada malam ini sekali gus memberikan 3 mata kepada pasukan itu?


Kita harap kedua-dua pasukan memberikan yang terbaik dalam perlawnaan ini. Kalah dan menang itu adat pertandingan dan jangan abaikan semangat kesukanan dan persahabatan di antara kita. Selamat pergi dan pulang untuk para penyokong yang akan ke stadium malam nanti.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama