Live Streaming China vs Malaysia 9.9.2023

Live Streaming China vs Malaysia 9.9.2023. Malam ini akan berlangsung satu perlawanan menarik menyaksikan dua pasukan berentap bagi mendapatkan point FIFA bagi menaikkan ranking pasukan masing-masing. Malaysia hadir dengan ranking 138 dunia akan bertemu dengan China yang berada di ranking ke 80 dunia.


Live Streaming China vs Malaysia 9.9.2023





Info Perlawanan China vs Malaysia


Hari Perlawanan | Sabtu, 9 September 2023

Perlawanan Antarabangsa Tier 1
⚽ CHINA 🇨🇳 🆚️ 🇲🇾 MALAYSIA
🕢 7:35 malam ini
🏟 Stadium Phoenix Hill, Chengdu, China
Live streaming di bawah 👇👇

Info Pasukan lawan, China


Pasukan bola sepak kebangsaan China (Bahasa Cina ringkas: 中国国家足球队; Cina tradisional: 中國國家足球隊; pinyin: Zhōngguó guójiā zúqiú duì, diiktiraf sebagai PR China oleh FIFA) mewakili persatuan bola sepak antarabangsa yang mentadbir Republik Rakyat China. Persatuan Bolasepak China.

China memenangi Piala Asia Timur EAFF pada 2005 dan 2010, menjadi naib juara Piala Asia AFC pada 1984 dan 2004 dan membuat penampilan tunggal Piala Dunia FIFA pada 2002, kalah dalam semua perlawanan tanpa menjaringkan gol.

Live Streaming China vs Malaysia 9.9.2023


Skuad Malaysia kali ini dihiasi dengan pelbagai pemain lama dan baru. Diharapkan kemasukan pemain kali ini dapat meningkatkan keserasian antara pemain menjelang kejohanan asia awal tahun hadapan. Sudah pasti rakyat Malaysia mahu melihat kesefahaman di antara pemain bagi memastikan kemenangan untuk pasukan. 


Bagi anda yang nak tengok perlawanan Malaysia vs Papua New Guinea, anda boleh tonton menerusi link di bawah ini ya.

join group fb >> Bola Live << untuk live streaming match bola.

LINK 1 - Malaysia vs china.

LINK 2 - Malaysia vs China

LINK 3 - TV9

Aku rasa skuad negara mampu menunjukkan prestasi terbaik mereka dalam mendapatkan point yang banyak dari perlawanan ini. Kita doakan agar skuad harimau malaya kesayangan kita ini mampu mengalahkan tuan rumah thailand dalam aksi malam ini.

Selamat menonton.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama