Nunez Hero Liverpool

 Darwin Nunez menjaringkan dua gol lewat untuk melengkapkan perubahan yang luar biasa dan memberi Liverpool kemenangan dramatik kepada sepuluh pemain menentang Newcastle United di St James' Park.


Nunez Hero Liverpool





Liverpool sedang bergelut dengan rintangan dan kedua terbaik untuk banyak pertemuan mendebarkan, ketinggalan gol Anthony Gordon pada minit ke-25 selepas dia menebus kesilapan Trent Alexander-Arnold, kemudian melihat kapten Virgil van Dijk dibuang padang kerana mengasari Alexander Isak tiga minit kemudian.


Alisson mengekalkan Liverpool di dalamnya dengan secara ajaib memalingkan rembatan Miguel Almiron ke atas tiang pada separuh masa pertama, penyerang itu turut terkena tiang selepas rehat, sebelum penyerang Uruguay Nunez diperkenalkan dengan kesan yang menakjubkan.


Nunez berlari masuk untuk melepaskan tembakan melepasi penjaga gol Newcastle Nick Pope ketika berbaki sembilan minit, kemudian mengambil hantaran Mohamed Salah tiga minit sebelum masa kecederaan sebelum melakukan penyudah yang sama untuk memberikan kemenangan menakjubkan kepada Liverpool.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama