Harry Kane: Ange Postecoglou berkata sembang dengan penyerang Tottenham 'tiada sesuatu yang menggemparkan'

 Pengurus baharu Tottenham, Ange Postecoglou berkata dia telah bercakap dengan Harry Kane tetapi sembang itu "tiada sesuatu yang menggemparkan dunia".


Kapten England berusia 29 tahun itu telah dikaitkan dengan perpindahan ke juara Bundesliga Bayern Munich musim panas ini.


Postecoglou berkata ketika Kane masih di Spurs, dia kekal "komited sepenuhnya terhadap apa yang kami lakukan".


Harry Kane: Ange Postecoglou berkata sembang dengan penyerang Tottenham 'tiada sesuatu yang menggemparkan'





Spurs berada di negara asal Postecoglou, Australia, bersiap sedia untuk menentang West Ham dalam perlawanan persahabatan pramusim pada hari Selasa.


Pada sidang akhbar di Perth pada hari Isnin, Postecoglou berkata: "Saya berbual dengan Harry.


"Ia bukanlah sesuatu yang menggemparkan dunia seperti yang dicari orang. Hanya sembang yang baik, memperkenalkan diri saya, dan kami bercakap terutamanya mengenai kelab, di mana ia berada dan di mana dia fikir boleh bertambah baik.


"Ia bukan visi khusus untuk seorang, ia mengenai kumpulan dan kami sejajar dengan itu - kami mahu melihat pasukan yang berjaya tahun ini."


Kane, yang berbaki setahun dalam kontraknya di Tottenham, dipilih dalam skuad untuk jelajah Australia dan Timur Jauh, tetapi bekas penjaga gol Perancis Hugo Lloris diketepikan.


Dalam satu kenyataan, Spurs berkata kapten kelab Lloris, 36, telah diketepikan supaya dia boleh "meneroka peluang perpindahan prospektif".


Bayern dilaporkan telah membuat dua bidaan untuk Kane, dan pengerusi Spurs Daniel Levy bertemu dengan pegawai dari gergasi Jerman itu Khamis lepas mengenai kemungkinan penjualan.


Uli Hoeness, yang merupakan presiden kehormat Bayern, berkata dalam satu temu bual terdapat perbincangan dengan penasihat Kane dan kelab Bavaria itu yakin mereka akan menandatanganinya.


Kane masih belum membuat keputusan mengenai masa depannya, tetapi agensi berita PA melaporkan Spurs telah menawarkan kontrak baharu kepada penjaring tercatat mereka yang memaparkan peningkatan ketara dalam perjanjian £200,000 seminggu.


Postecoglou yakin Kane, yang menjaringkan 30 gol Liga Perdana musim lalu, "tidak akan terganggu dengan apa-apa".


Pemain berusia 57 tahun itu berkata: "Dia di sini dan semasa dia di sini, dia benar-benar komited dengan apa yang kami lakukan, dan itulah cara saya melihat sesuatu.


"Tiada siapa yang bercakap dengan saya dari Munich. Jika kelab lain mahu bercakap mengenai pemain kami yang dikontrak, itu lebih menjadi isu untuk mereka daripada kami.


"Kami mempunyai hampir sebulan sebelum musim bermula, jendela perpindahan masih dibuka, jadi kita akan lihat apa yang berlaku."


Selepas melawat Perth, Tottenham akan terbang ke Thailand, di mana mereka akan menentang Leicester pada 23 Julai sebelum ke Singapura untuk perlawanan menentang pasukan tempatan Lion City pada 26 Julai.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama