-->

Bos Zam Bagi Semangat kepada pemain Kelantan Menjelang Lawan JDT Hari ini

Disebalik isu bersama dengan pemain dan pemilik pasukan kelantan. Bos Zam yang merupakan pemilik kelantan tampil memberi semangat kepada para pemain pasukan itu menjelang pertemuan dengan JDT hari ini. 


Bos Zam Bagi Semangat kepada pemain Kelantan Menjelang Lawan JDT Hari ini




Bos zam berkata di lama sosial nya; "Saya dekat padang latihan tadi melihat dan berbincang persiapan team untuk lawan team terkuat Malaysia, JDT. Jangan fikir cabaran yang datang. Usaha dulu sampai habis dan selesai," katanya.


Kelantan FC menjadi tumpuan susulan masalah gaji para pemain yang mendapat perhatian dari FIFA sendiri. Dalam satu komentar di post berkenaan.


Zam berkata; "Gaji semua dah dapat. Boleh cek dengan pemain sendiri. 'Owner' baru belum tunjukkan kemampuan lagi," katanya.


Sebelum ini juga, ramai jutawan kelantan yang mahu mencuba nasib memiliki pasukan kesayangan mereka bagi menyelesaikan masalah gaji para pemain.


Antaranya Dato Sri Vida dan juga Erfan Akif. setakat ini masih belum ada pengesahan rasmi pemilik baru pasukan berkenaan kerana Bos Zam masih belum puas hati keupayaan mereka membeli pasukan berkenaan.


Jadi mungkin beberapa bulan lagi kita akan melihat pemilik baru pasukan kelantan fc.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama