-->

Lampard Senyum Lebar !

 Dua gol lewat menentang Bournemouth akhirnya memberikan Frank Lampard kemenangan pertamanya sejak kembali sebagai pengurus sementara Chelsea.


The Blues telah tewas kesemua empat perlawanan Liga Perdana sejak kepulangan Lampard pada April, tetapi telah mendahului menerusi tandukan awal Conor Gallagher.

Lampard Senyum Lebar !


Matias Vina menyamakan kedudukan untuk Bournemouth, tetapi Benoit Badiashile dan Joao Felix menyamakan kedudukan dalam 10 minit terakhir.


Penyingkiran kekal kemungkinan untuk Cherries dengan tiga perlawanan berbaki, manakala Chelsea berada di tangga ke-11 dalam jadual.


Kejayaan terbaik Bournemouth hadir pada awal separuh masa kedua apabila Vina terlepas peluang untuk satu saat dan Dango Ouattara menanduk dari jarak dekat, tetapi pasukan Gary O'Neil masih mempunyai peluang yang baik untuk mengelak kembali pantas ke Kejuaraan dengan perlawanan menentang Crystal Palace , Manchester United dan Everton akan datang.


Mereka kini sembilan mata di hadapan tiga terbawah, walaupun beberapa pasukan masih mempunyai empat perlawanan untuk dimainkan.


Dengan Pierre-Emerick Aubameyang dan Raheem Sterling antara lima pemain yang diketepikan dari pasukan yang tewas 3-1 di Arsenal dalam perlawanan mereka sebelum ini, Chelsea jauh lebih baik dengan Noni Madueke, 21 tahun, ancaman tertentu di sebelah kanan. .


Reaksi terhadap Bournemouth lwn Chelsea dan semua perlawanan Liga Perdana Sabtu yang lain

Berikan pendapat anda tentang Bournemouth

Bagaimana anda menilai prestasi Chelsea?

Lampard telah memilih untuk membawa masuk Gallagher serta Badiashile, Trevoh Chalobah, Mykhailo Mudryk dan Kai Havertz, dan dia berkata membentuk pasukan daripada skuad besar selepas larian yang buruk adalah sukar.


"Terdapat beberapa pemain yang berjaya," kata Lampard.



"Biasanya di Chelsea, satu atau dua telah masuk ke dalam kumpulan dan kini kami mempunyai lebih banyak lagi. Adalah difahami bahawa sebagai sebuah kumpulan mencari rentak dan keyakinan boleh menjadi sukar.


“Ini adalah langkah pertama, ia bukan pelayaran biasa tetapi ada bakat di sana dan pemain perlu bersatu untuk membawa kami ke tempat yang kami mahukan.


"Kami bangkit selepas mengharungi larian yang sukar, ia adalah tahun yang sukar dan banyak kerja yang perlu dilakukan. Tetapi prestasi dan keputusan dalam pengasingan benar-benar bagus, kami berhak memenangi perlawanan itu. Ia satu langkah ke hadapan yang bagus untuk budak-budak."

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama