-->

EPL: Manchester United Tempah Slot Champion League

Manchester United menempah tempat mereka ke Liga Juara-Juara dengan baki satu perlawanan berkat kemenangan selesa ke atas pasukan Chelsea yang suram di Old Trafford.

Casemiro membantu tuan rumah di hadapan, dengan Anthony Martial menyapu hantaran Jadon Sancho dari jarak dekat untuk menggandakan kelebihan mereka.

Bruno Fernandes menambah gol ketiga United dari sepakan penalti selepas dikasari oleh Wesley Fofana.


Manchester United Tempah Slot Champion League


Dan satu lagi kesilapan Fofana menyaksikan Marcus Rashford menjaringkan gol keempat sebelum saguhati lewat Joao Felix untuk The Blues, yang mengalami kekalahan kelapan dalam 10 perlawanan di bawah Frank Lampard dan keseluruhan ke-16 mereka dalam kempen terdesak.


Keputusan itu bermakna United menyerahkan saingan lama Liverpool ke bola sepak Liga Europa musim depan.


Ia bukanlah berita baik untuk pasukan tuan rumah walaupun apabila pemain sayap Brazil, Antony diusung keluar sambil menangis selepas mengalami kecederaan kaki bawah dalam cabaran yang tidak berbahaya dengan Trevoh Chalobah - dengan perlawanan akhir Piala FA menentang Manchester City kurang dua minggu lagi. .


Pengurus Erik ten Hag berkata: ""Saya boleh memberitahu anda bahawa ia serius tetapi kami perlu menunggu sekurang-kurangnya 24 jam dan kemudian kami tahu lebih lanjut mengenai status kecederaannya."


Bagi Chelsea, musim sedih mereka - yang paling teruk dalam hampir dua dekad - tidak boleh berakhir dengan cukup cepat, walaupun peminat mereka sekurang-kurangnya mengekalkan rasa jenaka mereka ketika mereka menyanyikan "kami telah menjaringkan gol" ketika mereka meraikan usaha Felix.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama