-->

Arsenal memberikan amaran tegas

Arsenal memberikan amaran tegas bahawa mereka kekal sebagai pencabar kejuaraan yang serius ketika mereka mengalahkan Chelsea di Stadium Emirates untuk kembali ke puncak Liga Perdana.


The Gunners telah mengharungi empat perlawanan liga tanpa kemenangan dan dikalahkan kali terakhir di penyandang juara Manchester City, yang menggantikan mereka di puncak dengan kemenangan di Fulham pada hari Ahad.


Arsenal memberikan amaran tegas


Arsenal bertindak balas dengan mempamerkan aksi hebat pada separuh masa pertama, mendahului 3-0 dalam masa 34 minit hasil dua rembatan tajam oleh kapten Martin Odegaard dan penyudah pantas oleh Gabriel Jesus.


Chelsea, yang tewas keenam berturut-turut di bawah pengurus sementara Frank Lampard, berterima kasih kepada penjaga gol Kepa Arrizabalaga kerana jaringan itu tidak lebih memalukan malah menarik satu gol menerusi Noni Madueke.


Arsenal, bagaimanapun, tidak pernah berada dalam bahaya serius dan kini berada di hadapan dua mata daripada City yang telah bermain dua perlawanan lebih banyak daripada saingan kejuaraan mereka.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama