-->

Jurgen Klopp berkata persembahan The Reds 'tidak boleh diterima'

 Bos Liverpool Jurgen Klopp berkata penyerahan pasukannya dalam kekalahan 4-1 Liga Perdana kepada Manchester City di Stadium Etihad adalah "tidak boleh diterima".


Musim lalu ini adalah perlawanan yang menarik dan berisiko tinggi antara dua saingan kejuaraan, tetapi pada hari Sabtu ia terbukti menjadi pukulan berat sebelah, dengan dominasi City menyerlahkan jurang antara kedua-dua belah pihak.


Jurgen Klopp berkata paparan The Reds 'tidak boleh diterima'


Liverpool membuka jaringan apabila Mohamed Salah menamatkan serangan balas pada minit ke-17 tetapi Julian Alvarez menyamakan kedudukan 10 minit kemudian sebelum Kevin de Bruyne, Ilkay Gundogan dan Jack Grealish menambah gol pada separuh masa kedua untuk melengkapkan kekalahan itu.


Ketika City memburu kejuaraan liga ketiga berturut-turut, Liverpool berada tujuh mata di belakang tempat Liga Juara-Juara di tangga kelapan dan bekas pemain pertahanan Manchester United, Rio Ferdinand berkata ia adalah "masa membimbangkan" untuk The Reds.


Bekas penyerang England, Alamn Shearer memberitahu BBC Match of the Day: "Liverpool jauh dari situ, mereka kelihatan kurang satu ela. Mereka begitu jauh dari tempat yang kita lihat, mereka tiada harapan hari ini."

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama