-->

Senarai Pemain FREE AGEN Eropah Yang Boleh Dibeli

Senarai Pemain FREE AGEN Eropah Yang Boleh Dibeli. Jendela perpindahan mungkin akan ditutup tetapi masih terdapat beberapa pemain yang boleh ditandatangani antara sekarang dan akhir musim.


Pasukan kini hanya boleh menandatangani pemain yang tamat kontrak dan boleh didapati dengan perpindahan percuma sehingga tingkap perpindahan dibuka semula pada musim panas.




Senarai Pemain FREE AGEN Eropah Yang Boleh Dibeli

Senarai Pemain FREE AGEN Eropah Yang Boleh Dibeli


Isco (Sepanyol, pemain tengah menyerang, 30)

Daripada pemain yang ada, Isco adalah yang paling banyak dihias daripada mereka semua. Dalam sembilan musim bersama Real Madrid, dia memenangi Liga Juara-Juara lima kali, Piala Dunia Kelab empat kali, La Liga tiga kali, Piala Super UEFA tiga kali dan satu Copa del Rey.


Dia mempunyai kontrak bersama Sevilla yang telah tamat pada Disember dan dijangka menyertai kelab Jerman, Union Berlin pada hari tarikh akhir perpindahan, hanya untuk perpindahan itu diputuskan dengan Union berkata pemain itu telah mengorbankan dirinya daripada perjanjian.


Sime Vrsaljko (Croatia, bek kanan, 31)

Pada 2018, Sime Vrsaljko bermain untuk Croatia dalam perlawanan akhir Piala Dunia menentang Perancis, dan kini dia mendapati dirinya tanpa kelab.


Pemain pertahanan kanan itu bermain untuk Atletico Madrid dan Inter Milan sebelum berpindah dari Atletico ke kelab Yunani Olympiakos pada Julai, tetapi pertahanan itu, yang telah bermain 52 kali untuk negaranya, dilepaskan pada penghujung 2022.

Jese Rodriguez (Sepanyol, pemain sayap kiri, 29)

Jese muncul dalam senarai di Real Madrid dan merupakan pemain gantian yang tidak digunakan dalam kemenangan akhir Liga Juara-Juara 2016 menentang Atletico Madrid sebelum dia berpindah ke Paris St-Germain dalam perjanjian bernilai 25 juta euro.


Tetapi dia bergelut untuk masuk ke dalam pasukan PSG dan mempunyai empat pinjaman daripada kelab itu, termasuk membuat 13 penampilan Liga Perdana untuk Stoke City. Terbaru, dia pernah bersama kelab Super Lig Turki MKE Ankaragucu sebelum dibebaskan bulan lepas.


Federico Fernandez (Argentina, separuh tengah, 33)

Federico Fernandez

Federico Fernandez bermain 199 kali dalam Liga Perdana semasa beliau di Britain

Bekas pertahanan Swansea City dan Newcastle Federico Fernandez hanya meninggalkan Liga Perdana pada musim panas lalu - jadi bolehkah dia kembali dengan cepat?


Pemain tengah itu berada dalam skuad Argentina yang mara ke final Piala Dunia 2014 sebelum empat musim di Swansea. Dia berpindah ke Newcastle pada 2018 dan menjadi naib kapten kelab itu selama empat tahun di St James' Park. Dia menyertai pasukan La Liga Elche pada bulan September tetapi pergi pada bulan Disember hanya bermain satu perlawanan.


Jordan Lukaku (Belgium, bek kiri, 28)

Adik kepada bekas penyerang Everton, Chelsea dan Manchester United, Romelu Lukaku, Jordan telah bermain lapan kali untuk negaranya.


Dia pernah berkhidmat dengan Anderlecht, Lazio dan Royal Antwerp sebelum kontraknya di pasukan divisyen dua Sepanyol, Ponferradina ditamatkan awal bulan ini.

Bojan Krkic (Sepanyol, penyerang, 32)

Juga dikenali sebagai 'Bojan', betapa hebatnya kerjaya penyerang Sepanyol ini! Dia bermula di Barcelona, ​​memenangi La Liga tiga kali, Liga Juara-Juara dua kali, Piala Dunia Kelab Fifa, Piala Super UEFA dan Copa del Rey.


Dia juga memenangi Eredivisie bersama Ajax sebelum menghabiskan lima musim di Stoke City, menjaringkan 14 gol Liga Perdana. Sejak meninggalkan England, beliau telah bermain dalam Major League Soccer dengan Montreal Impact dan yang terbaru di Jepun untuk Vissel Kobe, Beliau menjadi ejen bebas pada bulan Disember.


Jurgen Locadia (Belanda, penyerang, 29)

Jurgen Locadia menjaringkan gol untuk Brighton

Jurgen Locadia menjaringkan enam gol dalam 46 perlawanan untuk Brighton

Penyerang Belanda Jurgen Locadia memenangi kejuaraan liga dua kali di negara asalnya untuk PSV Eindhoven sebelum berpindah ke Brighton pada Januari 2018 dengan perpindahan £15 juta.


Dia bermain 26 kali dalam Liga Perdana untuk Seagulls pada musim 2018-19 sebelum tempoh pinjaman di kelab Jerman Hoffenheim dan kelab MLS FC Cincinnati.


Pada Januari 2022, dia menyertai pasukan Jerman Bochum dan kemudian menyertai Persepolis di Iran, menjaringkan enam gol dalam sembilan perlawanan. Bagaimanapun, beliau pergi pada Disember berikutan amaran daripada kerajaan Belanda kepada rakyatnya supaya tidak kekal di Iran kerana protes yang berterusan di negara itu.


Renzo Saravia (Argentina, bek kanan, 29)

Dia telah bermain sembilan kali untuk negaranya dan berada dalam skuad Copa America Argentina yang menduduki tempat ketiga pada 2019.


Saravia memenangi kejuaraan liga di Argentina bersama Racing dan juga pernah beraksi di Portugal bersama Porto. Dia kali terakhir bersama pasukan Brazil Botafogo tetapi kini tanpa kelab.


Pape Cheikh Diop (Senegal, pemain tengah, 25)

Dia telah bermain tiga kali untuk Senegal setelah sebelum ini mewakili Sepanyol di peringkat bawah 21 tahun. Cheikh Diop berpindah dari Celta Vigo di Sepanyol ke Lyon di Perancis dalam perjanjian bernilai 10 juta euro pada 2017 dan kali terakhir bersama kelab Greece, Aris Saloniki.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama