-->

Live Streaming Selangor vs Kedah Piala Harapan 2.2.2023

Live Streaming Selangor vs Kedah Piala Harapan 2.2.2023: Malam ini akan berlangsung satu perlawanan melibatkan pasukan dari Malaysia, Selangor menentang pasukan Kedah. Perlawanan ini akan berlangsung di Stadium Batu Kawan, Pulau Pinang. Pasukan manakah yang akan memenangi perlawanan ini? ini juga melihatkan perlawanan Jurulatih baru kedah, Nafuzi Zain dan juga Tan Cheng Hoe. Berikut dikongsikan Live Streaming Selangor vs Kedah Piala Harapan 2023 beserta keputusan penuh perlawanan.

 

Live Streaming Selangor vs Kedah Piala Harapan 2.2.2023



Untuk persediaan pra musim, pasukan Selangor telah merancang melakukan beberapa perlawanan persahabatan bermula di Pulau Pinang dan kemudian mereka akan berangkat ke Thailand untuk dua siri perlawanan persahabatan di sana.

Pasukan Kedah pula selepas aksi piala harapan, mereka sudah sedia perancangan dengan terbang ke Turki bagi melawan beberapa kelab ternama di eropah. Kedua-dua pasukan dilihat mempunyai perancangan yang rapi dan sudah pasti ini mengembirakan peminat mereka.

Live Streaming Selangor vs Kedah Piala Harapan 2.2.2023

Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan Live Streaming Selangor vs Kedah 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung Selangor vs Kedah 2023

PRESEASON FRIENDLY MATCH 2023

Selangor vs Kedah

Tarikh : 2 Februari 2023 (Hari Khamis)

Masa 9:00 malam (Waktu Malaysia)

tempat :Stadium Batu Kawan


Link Live Streaming Selangor vs Kedah Match 2023

LINK LIVE 1: 

Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak

𝗣𝗘𝗥𝗟𝗔𝗪𝗔𝗡𝗔𝗡 𝟮 𝗣𝗜𝗔𝗟𝗔 𝗛𝗔𝗥𝗔𝗣𝗔𝗡 𝟮𝟬𝟮𝟯

Pada malam ini , 2 Februari 2023 akan berlangsungnya perlawanan kedua Piala Harapan 2023 diantara pasukan Selangor FC menentang Kedah Darul Aman FC di Stadium Negeri Pulau Pinang, Batu Kawan.

⚔️ SELANGOR FC v KEDAH DARUL AMAN FC

🗓️ 2 Februari 2023 | Khamis | 9:00 Malam

🏟️ Stadium Negeri Pulau Pinang, Batu Kawan

Tiket fizikal akan mula dijual seperti ketetapan berikut:

𝗗𝗶 𝗦𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗺:

2hb Feb : Penjualan tiket bermula pukul 4:00 petang.

Bagi sesiapa yang ingin menyaksikan perlawanan ini secara atas talian , pihak pasukan Penang FC ada menyediakan siaran langsung berbayar dengan harga RM 16.90.

Terus ke link dibawah ini untuk membeli akses.

https://fb.me/e/2kOmY5EJI?mibextid=N4tvPT

PERHATIAN:

Anda tidak digalakkan untuk membeli akses dan buat bayaran menggunakan TnG eWallet. Kami menerima banyak aduan pengguna yang tidak dapat masuk/atau lambat dapat masuk setelah buat pembayaran menggunakan TnG eWallet.

*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan Live Streaming Selangor vs Kedah

Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh Selangor vs Kedah Perlawanan Persahabatan Pramusim 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:


 Selangor [ ] - [  ] Kedah


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 

Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan persahabatan sudah pasti peminat juga tidak mahu ketinggalan. Mereka mahu pasukan JDT dapat memenangi perlawanan ini walaupun ia sekadar aksi pemanas badan sahaja.

Kejohanan sebenar adalah ketika berlangsungnya ACL, Liga super dan kejohanan-kejohanan lain. Kita harap peminat juga dapat berfikiran terbuka dalam menerima keputusan malam ini.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama