-->

Live Streaming JDT vs Terengganu 24.2.2023

Live Streaming JDT vs Terengganu 24.2.2023: Malam ini akan berlangsung perlawanan Piala Sumbangsih 2023 yang akan berlangsung di Stadium Sultan Ibrahim, Johor. Perlawanan melibatkan pasukan juara liga super, JDT dan juga Terengganu bakal disaksikan oleh peminat bola sepak tanah air dan dunia. Mampukah anak buah esteban solari memenangi perlawanan ini? berikut merupakan Live Streaming JDT vs Terengganu 24.2.2023.


Live Streaming JDT vs Terengganu 24.2.2023



Untuk persediaan pra musim, pasukan Johor Darul Takzim telah dan bakal membuat perlawanan persahabatan yang melibatkan gergasi-gergasi eropah mengikut tarikh ini. sebagai contoh, JDT akan menentang pasukan FC Rostov (25 Januari 2023), UAE Club (28 Januari 2023), FC Levski Sofia (31 Januari 2023), FC Lokomotiv Moscow (2 Februari 2023) dan FC Zenit Petersburg (6 Februari 2023).

Pasukan Terengganu juga tidak melepaskan peluang beraksi menentang pasukan liga super malaysia dan juga pasukan dari liga Thailand. Dari perlawanan itu mereka berjaya mendapatkan pengalaman yang berguna untuk saingan liga super nanti.

Live Streaming JDT vs Terengganu 24.2.2023

Dibawah ini merupakan maklumat berkaitan live streaming JDT vs Terengganu 2023 beserta siaran langsung dan keputusan penuh perlawanan yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa:


Info Siaran Langsung 

PIALA SUMBANGSIH

JDT vs Terengganu

Tarikh : 24 Februari 2023 (Hari Jumaat)

Masa 9:00 malam (Waktu Malaysia)

tempat :Stadium Sultan Ibrahim


Link Live Streaming JDT vs Terengganu Match 2023

Jom join Group fb : https://www.facebook.com/groups/penyokongbolasepak


*Sila refresh atau tekan f5 kalau link live tak keluar ya.

Keputusan Penuh Perlawanan JDT vs Terengganu

Kami akan mengemaskini keputusan perlawanan malam ini. Keputusan penuh JDT vs Terengganu Perlawanan Piala Sumbangsih 2023 secara langsung (live score) sehingga tamat perlawanan:


 JDT [ ] - [  ] Terengganu


*Sila refresh atau reload page ini untuk paparan keputusan terkini 

Seperti sedia maklum setiap kali perlawanan piala sumbangsih, para pemain akan memberikan 100% kekuatan mereka bagi membawa pulang piala berprestij ini. Mampukah TFC mengalahkan JDT malam ini sekali gus merampas piala ini untuk dibawa ke pulang ke Terengganu?

Kita harap kedua-dua pasukan memberikan yang terbaik dalam perlawnaan ini. Kalah dan menang itu adat pertandingan dan jangan abaikan semangat kesukanan dan persahabatan di antara kita. Selamat pergi dan pulang untuk para penyokong yang akan ke stadium malam nanti.



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama