-->

JDT Tak Sabar Nak Main di Stadium Shah Alam Baru Nanti

JDT Tak Sabar Nak Main di Stadium Shah Alam Baru Nanti.Sebelum ini Tmj pernah mempersoalkan mengenai kos pembinaan stadium shah alam yang baru ini kerana baginya kos itu terlalu murah untuk sebuah stadium yang berteknologi tinggi.

Stadium baru ini dijangka akan dipenuhi penyokong seramai antara 35,000 hingga 45,000 tempat duduk.


JDT Tak Sabar Nak Main di Stadium Shah Alam Baru Nanti



JDT Tak Sabar Nak Main di Stadium Shah Alam Baru Nanti

 "Bagaimanapun saya berharap semoga Stadium Shah Alam yang baru menjadi satu kenyataan dimana rakyat Selangor boleh berbangga.


"Kami Kelab Bolasepak Johor Darul Ta'zim (JDT) pun tak sabar untuk beraksi di stadium tersebut dan juga berharap lebih banyak stadium yang secanggih seperti ini boleh dibangunkan kerana ia akan meniadi satu kebanggaan untuk negara dalam industri bolasepak negara," katanya.


Stadium terbabit turut memiliki papan skor elektronik, ruang legar mesra orang kelainan upaya (OKU), ruang korporat dan bilik persalinan, dilengkapi kawalan kelembapan dalaman (indoor humidity control), salutan seramik ETFE serta sistem penyejukan tempat duduk.


Lebih menarik, stadium terbabit boleh menjadi venue untuk acara dalaman memandangkan padang boleh 'disembunyikan' menerusi penggunaan padang boleh alih untuk bertukar daripada mod sukan kepada acara dalaman.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama