-->

Perlawanan JDT vs Levski Sofia Dihentikan Serta Merta Kerana ..

 Perlawanan JDT vs Levski Sofia Dihentikan Serta Merta Kerana .. Kalau korang tengok live semalam, pasti korang nampak kenapa perlawanan JDT semalam di bantalkan serta merta. JDT bermain sangat baik sehinggakan pasukan Lawan KOYAK!


Perlawanan JDT vs Levski Sofia Dihentikan Serta Merta Kerana ..


JDT mendahului awal pada separuh masa pertama namun permainan hanya bertahan selamat 54 minit sahaja selepas berlaku beberapa insiden yang tidak dapat dikawal oleh pengadil.

Selepas ketinggalan jairngan, pemain levski sofia mula bermain kasar walaupun hakikat permainan hanyalah friendly. Tackle keras dilakukan tetapi tidak mendapat kad menjadi punca juga kenapa pemain JDT membalas.

Pemain tengah JDT, Leandro Velazquez menjadi antara mangsa pemain lawan apabila beliau diludah dan disepak oleh pemain berjersi nombor 30 pasukan Levski Sofia.

Akhirnya pada minit ke 54 pasukan Levski sofia menarik diri daripada perlawanan tersebut. 

Komen TMJ selepas perlawanan untuk kita faham apa punca sebenar yang berlaku dalam perlawanan tersebut.

Perlawanan JDT vs Levski Sofia Dihentikan Serta Merta Kerana ..


komen aku :

Susah juga dengan orang eropah yang tidak matang. Mereka hanya menganggap orang asia ini hanya belasahan mereka tetapi mereka tidak sedar yang dunia sudah berubah.

Mereka sedang di cabar oleh kuasa kecil dari ASEAN dalam dunia bola sepak. perlawanan seterusnya akan berlangsung pada 2 februari 2023 nanti.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama