-->

Hatrik Benzema Singkirkan Pasukan Bintang PSG

Hatrik Benzema Singkirkan Pasukan Bintang PSG. Karim Benzema menjaringkan hatrik hebat pada separuh masa kedua ketika Real Madrid mempamerkan perlawanan yang menggembirakan di Bernabeu untuk mara ke suku akhir Liga Juara-Juara dengan mengorbankan Paris St-Germain.


Hatrik Benzema Singkirkan Pasukan Bintang PSG


Hatrik Benzema Singkirkan Pasukan Bintang PSG

Gol separuh masa pertama Kylian Mbappe telah memberikan PSG kelebihan agregat dua gol dan dilihat telah meletakkan pasukan Mauricio Pochettino di landasan yang baik untuk ke suku terakhir.

Bagaimanapun, kesilapan penjaga gol PSG, Gianluigi Donnarumma membuktikan pemangkin pemulihan dramatik dengan Benzema pulang ke rumah selepas pemain Itali itu bergelut dalam penguasaan bola.

Larian dan hantaran rumit Luka Modric menjadikan gol kedua Benzema ketika dia menyamakan kedudukan menentang PSG yang jelas panik, dan ketika pelawat cuba mengumpul semula pemain berusia 34 tahun itu melakukan percubaan rendah ke sudut kanan bawah beberapa saat selepas permulaan semula untuk menyelesaikan masalah. tali leher.


Sehingga kesilapan Donnarumma, PSG telah berada dalam kawalan sepenuhnya.


Marco Verratti adalah licin dan dominan di bahagian tengah, manakala Neymar dan Lionel Messi bekerja sendiri ke beberapa posisi berbahaya ketika tuan rumah bergelut untuk mengekang lawan mereka yang lebih fasih.


Mbappe khususnya adalah sangat pantas, berlumba-lumba mendapatkan hantaran dari Neymar untuk membuka tirai jaringan menentang pasukan yang diramalkan akan disertainya pada musim panas apabila kontraknya di PSG tamat.


Kedudukan akhir, Real madrid menang menerusia agregate 3-2 keatas PSG.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama