-->

OLE SELAMAT! Manchester United Menang Lawan Tottenham

OLE SELAMAT! Manchester United Menang Lawan Tottenham. Ole Gunnar Solskjaer berkata Manchester United telah bangkit daripada "minggu yang sukar" selepas mereka memanaskan rakan sejawatannya di Tottenham, Nuno Espirito Santo dengan kemenangan yang sepatutnya.

Cristiano Ronaldo adalah inspirasi di sebalik persembahan United yang cemerlang, yang memberikan respons sempurna kepada kekalahan 5-0 oleh Liverpool minggu lalu di Old Trafford yang menimbulkan persoalan mengenai masa depan Solskjaer.


OLE SELAMAT! Manchester United Menang Lawan Tottenham


Solskjaer masih belum dipecat, tetapi Ronaldo menjadikan kehidupan lebih selesa untuk bosnya dengan sepakan voli hantaran jauh yang hebat daripada hantaran lintang Bruno Fernandes enam minit sebelum rehat, diikuti dengan hantaran peraturan gelongsor untuk menetapkan Edinson Cavani untuk sesaat selepas 64 minit.

Marcus Rashford mengakhiri segala-galanya dengan penyudah sejuk empat minit sebelum tamat apabila penyokong Spurs meletus kemarahan terhadap Nuno dan pengerusi mereka Daniel Levy, dengan laungan "kami mahu Levy keluar" bergema di sekeliling stadium yang luas itu.


Tottenham biasa-biasa sahaja dengan Harry Kane hampir tidak bermain dan pergolakan di kalangan peminat mereka, yang menghidupkan pengurus Nuno apabila dia menggantikan Lucas Moura dengan Steven Bergwijn pada separuh masa kedua.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama