-->

FRED Bakal Di gantung Sebulan Jika ..

FRED Bakal Di gantung Sebulan Jika ..Itulah yang dikatakan oleh bekas pemain tengah Manchester United, Owen Hargreaves selepas melihat aksi buruk Fred ketika perlawanan menentang Everton baru-baru ini. Fred gagal menyekat dan menghalang bola ketika serangan balas yang bermula dari pemain Demarai Gray dan disudahkan oleh pemain Townsend yang membawa kepada keputusan seri 1-1 di old trafford.


FRED Bakal Di gantung Sebulan Jika ..


FRED Bakal Di gantung Sebulan Jika ..

Hargreaves membidas pemain tengah United, Fred selepas pemain itu gagal menyekat serangan balas dari Everton sehingga menyebabkan United kehilangan 3 mata berharga di Old Trafford.

Hargreaves berkata tugas Fred adalah menyekat serangan itu, jika gagal Fred harus melakukan kekasaran untuk menhentikan perlawanan dan serangan balas tersebut, sebab itulah anda di bayar gaji. Kesilapan tersebut adalah kesilapan besar. 

Menurut Hargreaves, andai Fred bermain di bawah rejim Sir Alex, pengurus itu tidak akan memaafkan Fred dan akan menghukum Fred selama sebulan.

Sebenarnya telah beberapa kali Fred melakukan kesilapan yang membawa kepada kesukaran pertahanan United untuk bertahan.

Sebab itu jugalah menyebakan namanya sering menjadi mangsa kecaman penyokong United. Adakah Fred perlu dikekalkan dalam pasukan untuk perlawanan seterusnya?

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama