-->

Rasmi : Ini Nombor Jersi Ronaldo Di Manchester United.

Nombor Jersi Ronaldo Di Manchester United. Sejak diumumkan menjadi pemain Manchester United, Ronaldo disebut-sebut bakal memakai jersi bernombor 28 iaitu nombor yang sama dipakainya ketika di Sporting Lisbon. Nombor 28 jugalah menjadi nombor bertuahnya dipilih menyertai Manchester United sebelum diberikan nombor 7 setelah selesai menjadi pemain United.

Rasmi : Ini Nombor Jersi Ronaldo Di Manchester United.



Nombor Jersi Ronaldo Di Manchester United

Persoalannya sekarang, Di United telah ada pemain yang memakai jersi nombor 7 iaitu Edison Cavani. Menurup peraturan Liga Perdana Inggeris, mana-mana pemain yang telah didaftarkan musim ini tidak boleh menukar nombor tersebut,.

Adakah kerana Cristiano Ronaldo, liga inggeris akan membenarkannya?


Rasmi : Ini Nombor Jersi Ronaldo Di Manchester United.


Ya, Mereka telah membenarkan perkara tersebut berlaku dan kini Ronaldo secara rasminya akan kembali menyarung jersi no 7 selepas Edison Cavani memberikan nombor tersebut kepada Ronaldo.

Cavani pula akan memakai jersi nombor 21 yang ditinggalkan Dan James yang telah berhijrah ke Leeds United baru-baru ini. Mesti peminat United tak sabar nak tengok ROnaldo memakai semula nombor keramat tersebut.

Sabar kita ada sehingga 11 September 2021 ini untuk menyaksikan perlawanan pertama Ronaldo yang dijangka akan turun sebagai pemain utama menentang Newcastle United.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama