-->

Kerana Kambing, Ronaldo Pindah Rumah RM 34 Juta

Kerana Kambing, Ronaldo Pindah Rumah RM 17 Juta. Itulah yang diberikan kepada kami mengenai keputusan Ronaldo untuk berpindah rumah barunya di Manchester. Pemain berusia 36 tahun itu, yang kembali ke Old Trafford setelah 12 tahun pada akhir jendela perpindahan musim panas, berpindah ke harta tanah bernilai £ 6 juta yang terletak di kawasan desa seluas 23 ekar. Rumah tujuh bilik itu kelihatan sangat sesuai untuk Ronaldo dan keluarganya yang masih muda.Pasangannya Georgina Rodriguez baru-baru ini memuat naik gambar empat anak keluarga itu berjalan-jalan di ladang sekitar berhampiran beberapa ekor kambing biri-biri.


Kerana Kambing, Ronaldo Pindah Rumah RM 34 Juta


Keluarga Ronaldo berpindah rumah kerana biri-biri. Tetapi The Sun secara eksklusif mengungkapkan bahawa kambing ini telah memaksa Ronaldo untuk memindahkan keluarganya ke sebuah rumah besar tujuh bilik.


Kenapa? Kerana mereka terlalu bising.


Ronaldo yang sangat profesional memberikan penekanan yang besar untuk mendapatkan rehat yang cukup antara perlawanan, tetapi domba berbunyi terlalu kuat dan terus membangunkan pemenang Ballon d'Or lima kali.

Satu sumber mengatakan kepada tabloid: “Walaupun properti itu indah dan terletak di ladang gulung dan hutan, ia juga dekat dengan domba yang sangat bising pada awal pagi.

"Ini memiliki jalan setapak umum di seberang jalan dan jalan di depan memberi pemandangan di dalam gerbangnya.

"Ronaldo adalah profesional sejati yang banyak memberi rehat dan pemulihan selepas permainan, jadi diputuskan adalah yang terbaik jika dia dan keluarganya pindah."


Di mana Cristiano Ronaldo tinggal sekarang?

Keluarga Ronaldo telah berpindah ke harta tanah mewah bernilai £ 3 juta di Cheshire. Ia dilaporkan memiliki kolam renang, ruang pawagam dan garaj empat kereta, sementara kamera CCTV dan gerbang elektrik - serta pengawal - memberikan keamanan.

"Ronaldo tinggal dekat selama bertugas sebelumnya sehingga terasa seperti di rumah," tambah sumber itu.

"Anak-anaknya berada di sekolah swasta dan dia berharap setelah kegembiraan kepulangannya ke United hilang, dia dapat membawa Georgina keluar dan menunjukkan tempat-tempat kegemarannya."

Penyerang bertaraf dunia itu menjaringkan dua gol pada penampilan sulungnya menentang Newcastle hujung minggu lalu sebelum membuka jaringan dalam kekalahan United 2-1 kepada Young Boys pada Selasa malam.


Kini bebas dari biri-biri yang bising, Ronaldo akan berusaha untuk meningkatkan jumlah gol ketika United menentang West Ham hujung minggu ini.



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama