-->

Bruno Gagal Sempurnakan Penalti, United Kalah 3 kali dalam 4 perlawanan?

Bruno Gagal Sempurnakan Penalti, United Kalah 3 kali dalam 4 perlawanan? Bruno Fernandes gagal menyempurnakan penalti pada minit ke-93 ketika Aston Villa menang di Old Trafford untuk pertama kalinya dalam 12 tahun dalam perlawanan yang menggelegar. Kortney Hause telah meletakkan Villa di depan dengan tandukan kuat dua minit dari penghujung waktu normal. kemudian pemain pertahanan itu melakukan kesilapan di dalam kotak penalti untuk memberikan Manchester United sebagai penyelamat.


Bruno Gagal Sempurnakan Penalti, United Kalah 3 kali dalam 4 perlawanan?


Bruno Gagal Sempurnakan Penalti, United Kalah 3 kali dalam 4 perlawanan?

Namun, sepakan Fernandes melambung tinggi di atas palang di depan Stretford End ketika permulaan United yang tidak terkalahkan untuk musim Liga Perdana berakhir. Setelah mengalami kekalahan awal Carabao Cup di tangan West Ham, United telah kalah dua perlawanan di tempat sendiri tanpa menjaringkan gol.


Setelah Matt Targett meledak di dalam enam yard, Ollie Watkins hanya dapat melepaskan tembakan ke arah David de Gea setelah penjaga gol United itu terus melintas ke depan Villa menyusul hantaran belakang Harry Maguire.


Dalam permainan yang mendebarkan, Ezri Konsa juga mengetuai peluang lain setelah menewaskan Aaron Wan-Bissaka di udara, sementara Watkins ditolak oleh De Gea secara penuh pada babak kedua.

Di hujung yang lain, Emiliano Martinez mengepung tandukan Maguire dan Paul Pogba mengangguk lebar ketika pemain tengah Perancis itu harus menjaringkan gol. 


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama