-->

Ini Punca Varane Pilih Manchester United

Ini Punca Varane Pilih Manchester United. Manchester United akhirnya mengumumkan pemain Raphael Varane sebagai pemain baru pasukan mereka pada hari sabtu 14 ogos 2021. Varane diumumkan sebelum sepak mula perlawanan pertama United untuk musim baru ini. Pemain Perancis itu dengan bersemangat menyambut peluang untuk bermain di Manchester United dan berjanji akan menunjukkan prestasi yang optimum untuk menyampaikan gelaran.


Ini Punca Varane Pilih Manchester United


Raphael Varane terikat dengan kontrak empat tahun sehingga Jun 2025. Raphael Varane mengakui sukar untuk menolak tawaran dan peluang bermain di Manchester United. Pemain berusia 28 tahun itu mengatakan Manchester United adalah kelab ikonik dengan sejarah yang panjang.

"Manchester United adalah salah satu kelab paling ikonik dalam bola sepak dunia. Peluang untuk datang ke sini dan bermain di Liga Perdana adalah sesuatu yang tidak dapat saya tolak," kata Raphael Varane seperti dikutip di laman web rasmi kelab.

"Masih banyak lagi yang ingin saya capai dalam karier saya. Saya tahu saya menyertai skuad yang penuh dengan pemain hebat, yang semuanya mempunyai tekad yang sama untuk memenangi permainan dan piala," kata Raphael Varane.

Raphael Varane optimis mengenai musim 2021/2022 dengan Manchester United. Menurut Varane, skuad The Red Devils mempunyai pemain material yang sama-sama mahu memperjuangkan gelaran.

"Saya mahu memberi impak di sini dan akan memberikan segalanya untuk menjadi sebahagian daripada sejarah kelab terkenal ini," kata Raphael Varane.


"Setelah bercakap dengan pengurus, saya dapat melihat sejauh mana kemajuan yang dicapai dalam beberapa musim terakhir. Sekarang, saya bergabung dengan kumpulan yang bersedia bermain di peringkat tertinggi," kata Varane.


Sumber: Manchester United

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama