-->

Empat Pemain dan Presiden Kelab Brazil Palmas FR Maut dalam Nahas Pesawat.

Empat Pemain dan Presiden Kelab Brazil Palmas FR Maut dalam Nahas Pesawat. Kelab Brazil Palmas FR telah mengumumkan bahawa presiden kelab mereka dan empat pemainnya telah terbunuh dalam nahas pesawat. Para pemain dan presiden dalam perjalanan dengan pesawat ringan ke Goiania di mana Palmas dijadual bermain menentang Vila Nova pada hari Isnin di Copa Verde. Namun, pesawat itu terhempas sejurus selepas berlepas.


Empat Pemain dan Presiden Kelab Brazil Palmas FR Maut dalam Nahas Pesawat.



Empat Pemain dan Presiden Kelab Brazil Palmas FR Maut dalam Nahas Pesawat.

Presiden Lucas Meira, bersama pemain Lucas Praxedes, Guilherme Noe, Ranule dan Marcus Molinari, semuanya mati. Juruterbang itu juga terbunuh.


Satu kenyataan kelab mengatakan: "Palmas Futebol e Regatas dengan ini mengumumkan bahawa sekitar jam 8:15 pagi pada hari Ahad, 24, ada kecelakaan udara yang melibatkan presiden kelab Lucas Meira, ketika dia berangkat ke Goiânia, untuk pertandingan antara Vila Nova x Palmas.


"Pesawat di mana Lucas bersama [juruterbang] Wagner dan atlet Lucas Praxedes, Guilherme Noé, Ranule dan Marcus Molinari, lepas landas dan terhempas di hujung landasan Persatuan Tocantins Penerbangan.


"Kami menyesal untuk memberitahu anda bahawa tidak ada yang terselamat.


"Pada saat kesakitan dan kecewa ini, kelab meminta doa untuk saudara-mara yang akan memberikan sokongan yang diperlukan, dan menekankan bahawa pada waktunya ia akan berbicara lagi."


Salam Takziah buat ahli keluarga mangsa. 


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama