-->

Arsenal Sekadar Seri, Makin Dekat dengan Penyingkiran.

Arsenal Sekadar Seri, Makin Dekat dengan Penyingkiran. Pasukan Arsenal kini berada di kedudukanke 15 liga selepas terikat 1-1 dengan Southampton di tempat sendiri. GOl di jaringkan Aubameyang pada minit ke 52 dan gol Southampton di jaringkan Theo Walcott pada mini ke 18. 

Arsenal Sekadar Seri, Makin Dekat dengan Penyingkiran.


Keputusan pagi tadi juga menyaksikan, Arsenal gagal meraih kemenangan dalam 6 perlawanan terakhir EPL. Sebelum ini mereka kalah 0-3 kepada Aston Villa, Seri dengan Leeds, Kalah dengan Wolves dan Kalah dengan Tottenham. Kemudian merka kalah dengan Burnley pula. Terbaru mereka seri dengan Southampton. 

Arsenal kini mempunyai 14 mata, 5 mata di depan Burnley di posisi ke 18 atau zon penyingkiran. 

Theo Walcott memberikan penilaian yang jujur ​​terhadap Arsenal setelah seri Southampton dengan The Gunners pada malam Rabu.

"Saya merasakan ketakutan di Arsenal malam ini untuk bersikap jujur," kata Walcott. "Mereka melalui masa yang sangat sukar - kredit kepada mereka bahawa mereka mendapat hasilnya malam ini.

"Tetapi ini menunjukkan sejauh mana kita sampai di mana kita sangat kecewa untuk pergi tanpa tiga mata. Kami akan bermain dalam permainan ini dengan begitu yakin, sombong.

"Emirates telah berubah tetapi saya merasa mereka mempunyai orang yang tepat di sini untuk pekerjaan itu."

Arteta dengan cepat menurunkan komentar itu, mengatakan kepada wartawan: "Dia tidak pernah mengatakan hal itu kepada saya! Jika dia mengatakan itu, itu adalah perasaannya.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama