-->

Terkini : Messi Tinggalkan Barcelona?

Messi Tinggalkan Barcelona. Desas desus mengenai pemain bola sepak terhebat, Lionel Messi akan meninggalkan pasukannya kembali hangat diperkatakan. Ramai peminat bola sepak dunia menantikan sama ada perkara ini akan berlaku atau tidak.

Menurut sumber, Messi telah pun menghantar permohonan secara rasmi untuk meninggalkan kelab tersebut. Selepas berita tersebut tular, ramai peminat-peminat pasukan barcelona berkumpul di luar stadium bagi mendapatkan berita yang betul.

Messi Tinggalkan Barcelona?



Rata-rata peminat marah dengan Presiden Barcelona FC, Josep Maria Bartomeu yang dikatakan menjadi punca Messi mahu meninggalkan pasukan tersebut.

Kronologi messi tinggalkan barcelona bermula selepas kekalaha memalukan Barcelon kepada Bayern Munich dalam aksi liga juara-juara eropah baru-baru ini.

Bagi aku, situasi yang berlaku ini juga adalah di sebabkan pemilihan presiden kelab yang dijadualkan akan berlangsung dalam masa terdekat nanti.


Messi Tinggalkan Barcelona?

Jadi mungkin ini tekanan yang di berikan kepada Bartomeu untuk dia melepaskan jawatan dan memberi laluan kepada individu lain yang lebih layak.

Apa pula pendapat korang? Anda nak tengok messi bermain untuk barcelona atau nak tengok aksi messi di liga yang lain?

Jom komen dibawah ya.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama