-->

[HIGHLIGHT] JDT Menang Lawan Selangor, Pahang dan Kedah Sekadar Seri.

JDT Menang Lawan Selangor, Pahang dan Kedah Sekadar Seri. Semalam telah berlangsungnya perlawanan separuh akhir pertama piala malaysia 2019. Dua perlawanan bersambung semalam yang melibatkan perlawanan JDT dan Selangor serta perlawanan Pahang dan Kedah.

JDT bermain di laman sendiri dan mereka berjaya mencatatkan kemenangan dengan jaringan 2-1. Gol pertama dijaringkan oleh Syafiq Ahmad dan diikuti dengan jaringan penyamaan oleh Ifedayo.

JDT Menang Lawan Selangor, Pahang dan Kedah Sekadar Seri.


Kemudian jaringan kemenangan di jaringkan oleh Leandro velazquez. Namun harus diingat yang ini merupakan perlawanan pertama. Mereka akan bertemu sekali lagi si Stadium Shah Alam nanti.

Pasukan Selangor membawa bekal 1 gol di tempat lawan yang sangat bermakna untuk mereka.

Hightlight



Di Darul Aman pula, kita dapat menonton pesta gol yang dijaringkan oleh kedua-dua pasukan. 6 gol berjaya dihasilkan. Keputusan berakhir dengan 3-3.

Berdasarkan perlawanan dan jaringan, Pasukan pahang mempunyai bekal yang selesa dengan 3 gol di tempat lawan.

Pasukan kedah perlu memastikan mereka tidak bolos di Stadium darul makmur dan pada masa yang sama mereka perlu mendapatkan gol kemenangan nanti.

Highlight.



Keempat-empat pasukan masih mempunyai peluang untuk mara ke final. Pastinya perlawanan kedua nanti akan menyaksikan kejutan dari pada pasukan-pasukan ini.

Tahniah JDT, Selangor, Pahang dan Kedah!

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama