-->

PM1 : Pahang Menang Mudah Atasi Pulau Pinang

Pahang Menang Mudah Atasi Pulau Pinang. Semalam perlawanan pertama peringkat kumpulan C berlangsung melibatkan pasukan Pahang dan Pulau Pinang.

Kedua-dua pasukan mahu memperoleh 3 mata. Namun keputusan akhir memihak kepada pasukan Pahang. Mereka menang dengan jaringan 3-1.

Pasukan Pulau Pinang bermain dengan baik pada babak pertama dan mereka berjaya menjaringkan gol pertama melalui pemain  . Namun kegembiraan mereka terkubur apabila pasukan Pahang kembali menjaringkan gol penyamaan menerusi sepakan penalti yang disempurnakan oleh Dickson Nwakamae.

Pahang Menang Mudah Atasi Pulau Pinang


Tidak terhenti di situ, pasukan Pahang terus menerus mengasak Pulau Pinang dan mereka berjaya menjaringkan 2 gol lagi selepas itu menerusi pemain Muslim Ahmad dan Sumareh.

Dengan keputusan ini, pasukan pahang berada di tangga pertama peringkat kumpulan C manakala pasukan pulau pinang berada di kedudukan terbawah kumpulan.

Saingan masih berbaki 2 perlawanan, macam-macam boleh berlaku dan peluang masih terbuka untuk pasukan-pasukan yang bertanding.

Semoga berjaya.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama