-->

JDT All Stars Charity Match 30.6.2019

JDT All Stars Charity Match 30.6.2019. Mungkin ramai sudah yang tahu mengenai satu perlawanan amal yang telah dirancang oleh Tunku Mahkota Johor bagi mengutip dana kepada pihak yang memerlukan.

Untuk pengetahuan, pasukan JDT telah dinobatkan sebagai juara liga super buat kali keenam berturut-turut dan pastinya perlawanan ini menjadi tempat untuk pemain-pemain menimba pengalaman yang lebih banyak.

Perlawanan amal ini akan disertai bintang-bintang bola sepak dunia yang akan bergabung dalam dua kumpulan. Kumpulan pertama adalah JDT TMJ yang akan menentang JDT Rest of World.

Antara pemain bintang yang akan menyertai pasukan JDT TMJ adalah Ronaldo, Malouda, Pires, Makalele, TMJ, Cambiasso, Corbin, Mauricio, Materazzi, Zambrotta dan Farizal. Pemain simpanan pula terdiri daripada Adam, Dioga, Hariss, Haziq, Safawi, Afiq, Cabrera, Akhyar dan Lucho.


JDT All Stars Charity Match 30.6.2019

Manakala bagi pasukan JDT Rest of The World pula dibintangi oleh Saha, Bebeto,Caniggia, Edgar Davids, Rivaldo, Martin, Syazwan Andik, Marquez, Aidil, Kunalan dan Izham Tarmizi. Barisan pemain simpanan untuk kumpulan ini pula terdiri daripada Mancuso, Syamer, Nico, Samuel,Alistair, Azrif, Mora, Nazmi dan Hazwan.

JDT All Stars Charity Match 30.6.2019


Memang satu perlawanan yang lain dari yang lain. Jarang bintang-bintang dunia turun ke Malaysia untuk menyertai perlawanan amal macam ni kan.

Sebenarnya ini juga antara perkara yang TMJ nak buat di JDT. Alhamdulillah impian TMJ berjaya. Seronok tengok sukan bola sepak menjadi satu medium untuk membantu orang-orang yang memerlukan.

Bagi yang berdekatan tu, jangan lupa turun ke Stadium untuk menonton pemain-pemain bintang dunia beraksi di Johor.

Tarikh : 30.6.2019
Masa : 8.30 pm

Semoga matlamat jdt all stars Charity match ini untuk mengumpul dana untuk bagi pihak yang memerlukan ini tercapai. Tahniah Johor dan JDT.



Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama