-->

MANCHESTER UNITED SELANGKAH KE FINAL EUROPA LEAGUE !

MANCHESTER UNITED SELANGKAH KE FINAL EUROPA LEAGUE ! |  Perlawanan separuh akhir pertama untuk pasukan Manchester United menentang celta vigo telah berlangsung awal pagi tadi waktu Malaysia . Perlawanan yang di hadiri ribuan penyokong tuan rumah celta vigo itu memberi kelebihan buat tuan rumah dengan semangat untuk menang ketika perlawanan berlangsung.


rashford
Gol rashford


Manchester united yang terbang ke sepanyol dengan misi mendapat gol di tempat lawan menjadi bersemangat dari awal permainan hingga akhir permainan. Gol tunggal perlawanan hadir pada minit ke 70 lebih hasil jaringan Marcus Rashford .

Rashford yang mengambil tugas sebagai penyerang utama setelah ketiadaan Ibrahimovic yang cedera sehingga habis musim membuktikan yang beliau memang sesuai untuk posisi serangan tersebut . Perlawanan berlangsung sengit apabila masing-masing mencari peluang untuk menjaringkan gol dan Manchester united juga beraksi baik di bahagian pertahanan.

Keputusan penuh Manchester united 1 - 0 Celta Vigo. United hanya memerlukan keputusan seri tanpa gol untuk layak ke Final Europa League 2017 . adakah united mampu beraksi dengan baik di Ald Trafford ? sama-sama kita saksikan nanti.

Sekian .


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama