-->

BIODATA FARHAN ROSLAN PEMAIN KEDAH ATAU MESSI KEDAH !

BIODATA FARHAN ROSLAN PEMAIN KEDAH ATAU MESSI KEDAH  ! | Nama Farhan Roslan meniti di bibir peminat bola sepak Malaysia sejak dua tahun ini. Di kenali sebagai messi kedah, Farhan yang mempunyai skill larian dan kawalan bola yang menarik memang sesuai dengan jolokan panggilan Messi kedah. Berikut merupakan BIODATA FARHAN ROSLAN PEMAIN KEDAH ATAU MESSI KEDAH  !


farhan roslan
Farhan roslan messi kedah


BIODATA FARHAN ROSLAN PEMAIN KEDAH ATAU MESSI KEDAH  !



Nama Penuh : Muhammad Farhan bin Roslan
Nama Panggilan : Paan
Tarikh Lahir: 03/12/1996
Umur: 18 tahun
Tinggi: 154cm
Nombor Jersi: 19
Posisi: Sayap/Tengah
Sumber : FAM

Memang kalau kita tengok farhan roslan main di tengah padang , kelicikan beliau dan kehebatan beliau mengawal bola adalah seakan-akan pemain hebat iaitu Lionel Messi. Satu mungkin kerana saiz badan dia yang kecil.

Yang kedua mungkin kerana kelajuan yang di miliki oleh farhan . Kini Farhan masih bersama dengan skuad kedah bagi kempen liga super tahun 2016/2017 . Adakah farhan akan berubah arah untuk mendapat lebih banyak peluang beraksi dengan pasukan utama. sama-sama kita nantikan.

Semoga BIODATA FARHAN ROSLAN PEMAIN KEDAH ATAU MESSI KEDAH  ! ini membantu kita mengenali anak tempatan yang hebat dalam dunia bola sepak. tahniah farhan semoga terus berjaya dalam karier anda

Sekian .

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama