-->

GARETH SOUTHGATE JURULATIH ENGLAND TERKINI !

GARETH SOUTHGATE JURULATIH ENGLAND TERKINI ! ||  Sejak beberapa bulan yang lalu, Skuad England di landa pelbagai kotroversi sama ada dari pemain atau pun jurulatih. Bermula dengan  jurulatih sam allardyce yang didapati bersalah dalam mengatur perlawanan dan beberapa skandal lain dan terbaru wayne rooney yang di ambil gambarnya dalam keadaan mabuk dan menjadi buah mulut rakyat england. Namun begitu, ia tidak mengganggu pasukan England dalam melakukan persediaan ke Piala dunia 2018.


GARETH SOUTHGATE JURULATIH ENGLAND TERKINI !


Terbaru, FA England telah mengumumkan bahawa gareth southgate telah di umumkan sebagai jurulatih baru bagi menggantikan Sam. Kontrak nya selama 4 tahun. Jadi bermulalah episod baru bagi bola sepak england . adakah southgate mampu mengemudi pasukan england untuk menjulang trofi sulung selepas begitu lama menanti ?

Sama-sama kita nantikan. apa pendapat korang apabila baca berita mengenai GARETH SOUTHGATE JURULATIH ENGLAND TERKINI ? dia ini merupakan jurulatih pasukan U21 dulu sebelum dibawa masuk ke pasukan senior. aku rasa kita bagi masa dekat dia dahulu dan tengok lah apa yang akan jadi kan.

Sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama