-->

ULASAN PERLAWANAN MANCHESTER UNITED VS LIVERPOOL !

ULASAN PERLAWANAN MANCHESTER UNITED VS LIVERPOOL ! || Awal pagi selasa 18 oktober 2016 ,telah berlangsungnya satu perlawanan epik di antara dua pasukan hebat iaitu Manchester United dan Liverpool . Masing-masing dalam misi untuk memenangi perlawanan sebagai hadiah kepada peminat untuk kelab masing-masing . Sedikit rumusan mengenai perlawanan awal pagi tadi .

ULASAN PERLAWANAN MANCHESTER UNITED VS LIVERPOOL !


Separuh Masa pertama pasukan Manchester banyak mendominasi perlawanan manakala separuh masa kedua pula lebih kepada penguasaan pasukan liverpool . Separuh masa pertama banyak asakan di laku ke pintu gol liverpool namun tidak ada satu pun menepati sasaran . Manakala liverpool pula masih belum menemui rentak mereka pada babak pertama . Studridge pula seperti tiada langsung dalam perlawanan awal pagi tadi . Manakala penyeran manchester united Ibrahimovic pula masih mencari golnya.

Babak kedua, Manchester united tanpak terpaksa bertahan dan sekali sekala melakukan serangan. acap kali terlepas bola dari kaki pemain menjadi punca gerakan serangan agak tumpul . Liverpool pula cuba menembusi pertahanan Manchester united dengan gerakan satu dua tetapi berjaya di sekat . Satu percubaan dari luar kotak penalti oleh Coutinho berjaya di selamatkan oleh De Gea .

Secara keseluruhan , kedua-dua pasukan bermain agak berhati-hati sama ada dalam serangan mahupun ketika bertahan . keputusan penuh, liverpool kosong, manchester united kosong. itu sahaja ULASAN PERLAWANAN MANCHESTER UNITED VS LIVERPOOL ! , kita berjumpa di lain match . hehe

Sekian.

 

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama