-->

KEPUTUSAN MALAYSIA VS AFGHANISTAN 11 OKT 2016 !

KEPUTUSAN MALAYSIA VS AFGHANISTAN 11 OKT 2016 !  ||  Satu lagi keputusan seri di catatkan oleh pasukan Malaysia. Kali ini menentang Afghanistan . Bagi aku , ini juga satu keputusan yang baik walaupun kita ketinggalan pada awalnya dan kemudian kita bangkit menjaringkan gol penyamaan .KEPUTUSAN MALAYSIA VS AFGHANISTAN 11 OKT 2016 !


KEPUTUSAN MALAYSIA VS AFGHANISTAN 11 OKT 2016 !


Kalau nak di bandingkan dengan prestasi separuh masa pertama dan kedua, aku lebih suka tengok separuh masa kedua . pemain banyak menyerang dan juga control ball. walaupun kadang-kadang ke laut juga mereka main . Gol Hadin menjadikan skuad OKS mampu menarik nafas lega dengan keputusan seri dengan gergasi asia .

Skuad kali ini agak berbeza berbanding skuad ketika menentang Singapura , ramai pemain baru yang di senaraikan untuk di uji sebelum perlawanan sebenar mereka di Piala AFF Suzuki November nanti . Ayuh semua rakyat malaysia, sabarlah menanti kejayaan pasukan untuk AFF Suzuki,walaupun telinga dah muak melihat pelbagai alasan , tapi itulah bola sepak. kadang-kadang kita di atas,kadang-kadang kita di bawah .

Tahniah Harimau Malaysia !

Keputusan Akhir : Malaysia 1 vs 1 Afghanistan .

Sekian.


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama