-->

MESSI KE PENJARA, RONALDO JADI TUMPUAN !

MESSI KE PENJARA, RONALDO JADI TUMPUAN ! | Beberapa hari yang lalu, kita di kejutkan dengan keputusan Mahkamah Barcelona yang menjatuhkan hukuman Penjara 21 bulan ke atas pemain Barcelona iaitu Lionel Messi dan juga Bapanya . Keputusan yang mengejutkan itu juga menjadikan karier messi seolah-olah bakal terkubur ataupun tergantung .

MESSI KE PENJARA, RONALDO JADI TUMPUAN !
Menurut laporan juga, messi boleh membuat rayuan sebelum ini, namun rayuan itu di tolak dan di katakan hampir pasti messi ke penjara . Kenapa messi kena penjara ? Beliau di tuduh kerana salah laku dalam urusan cukai . dan messi menyebutkan yang dia tidak tahu menahu mengenai perkara tersebut. Apa-apa pun, kita nantikan keputusan terakhir dari perbicaraan tersebut.

Di sebalik berita sedih, seorang lagi pemain hebat dunia iaitu Ronaldo berjaya membawa pasukannya ke Final Euro 2016 . Ronaldo yang menjaringkan Gol pertama ketika menentang wales baru-baru ini di angkat menjadi pemain terbaik perlawanan . Ronaldo berjaya menutup mulut-mulut pengkritik apabila mengatakan Portugal agak sukar ke Final. tetapi ia berlaku sebaliknya. Portugal bakal bertemu Perancis di Final Euro 2016 !

MESSI KE PENJARA, RONALDO JADI TUMPUAN !

Semoga Portugal berjaya memenangi Euro kali ini. korang sokong team mana ?

sekian

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama