-->

JERMAN KALAH, SCHWEINSTEIGER DI PERSALAHKAN !


JERMAN KALAH | Kekalahan Jerman 2-0 ke atas perancis semalam masih lagi menjadi igauan ngeri buat pasukan tersebut dan juga peminat mereka. Mereka menyalahkan kesilapan bodoh yang di lakukan oleh Schweinsteiger yang menyebabkan sepakan penalti di akhir babak pertama menjadi punca kekalahan mereka semalam.

JERMAN KALAH, SCHWEINSTEIGER DI PERSALAHKAN !

Mungkin kesilapan yang tidak di sengajakan itu hanyalah kesilapan kecil sahaja, bagi aku sebagai pemerhati bola sepak, kejayaan sebuah pasukan memenangi sesuatu perlawanan adalah apabila mereka berjaya menjaringkan gol dalam perlawanan tersebut.  jadi tiada istillah untuk menyalahkan player yang melakukan kesilapan andai game play mereka bersifat berpasukan.

Sepanjang Euro kali ini, jerman banyak kali di beri gelaran gameplay berpasukan yang amat baik, tetapi hanya kerana kesilapan kecil menyebabkan keyakinan mereka merundum jatuh. adakah patut Schweinsteiger di persalah kan atau kesilapan Neur yang patur di persalahkan untuk gol kedua ? atau juga kesilapan Muller dan barisan serangan jerman yang buntu mencari gol ?

apa pendapat anda ? jom kongsikan dengan kami . :)

sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama