-->

PORTUGAL 3 - 3 HUNGARY !



Portugal Tersingkir ? | Perlawanan yang mendebarkan malam ini apabila dua pasukan dari group F bertemu. Kedua-dua pasukan tersebut adalah Hungary menentang Portugal . Perlawanan pada separuh masa pertama , Hungary lebih banyak mengasak dan menjaringkan gol pertama . Sebelum tamat perlawanan, Portugal menjaringkan gol penyamaan hasil dari gerakan cantik dari ronaldo dan di sudahkan oleh Nani.

Portugal Tersingkir ?

Separuh masa kedua bermula , Hungary sekali lagi menjaringkan gol awal seterusnya mendahului perlawanan tersebut. namun selepas itu Ronaldo tidak menunggu lama untuk menjaringkan gol penyamaan.

Ketika di lihar perlawanan seperti akan berakhir dengan jaring 2 sama, Hungary sekali lagi menjaringkan gol hasil deflection dari Nani . tetapi Ronaldo menjaringkan gol penyamaan selepas itu . Dengan keputusan ini Portugal berada di kedudukan ke-3 kumpulan F .

Portugal ni satu team hebat  tetapi player mereka terlalu soft dalam Euro kali ni. kalau nak harapkan ronaldo sahaja yang create gola. susah jugak la. lagi satu gol keeper dia ,hahaha merisaukan ja. korang rasa macam mana ?

sekian,


Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama