-->

MANCHESTER UNITED JUARA EMIRATES FA CUP 2016 !


Perlawanan Sengit antara Manchester United menentang Crystal Palace yang berlangsung sebentar tadi agar mendebarkan bagi semua penonton piala FA inggeris 2016 . Perlawanan yang agak seimbang bagi kedua-dua Pasukan menjadikan perlawanan bertambah sengit . Penyokong kedua-dua pasukan juga tidak lepas dari memberi sokongan kepada pasukan masing-masing .

Manchester united

Jaringan Gol yang muncul pada babak ke-2 bermula dari gol puncheon dari pasukan Crystal Palace .selang beberapa minit kemudian, mata menjaringkan gol penyamaan hasil dari permulaan bola dari Rooney . Perlawanan di teruskan ke masa tambahan setelah kedua-dua pasukan seri .

Manchester united

Pada minit-minit akhir masa tambahan separuh masa pertama, Smalling di hadiahkan kad merah kerana mengasari Bolasie dan kemudiannya di arahkan meninggalkan padang . Bermain dengan 10 orang ternyata memberi kesukaran kepada Manchester United.

Namun, dengan semangat tidak putus asa, Lingard menjaringkan gol cantik dari luar kotak penalti seterusnya menghadiakan Manchester United satu gol. Keputusan perlawanan berakhir dengan Manchester United 2-1 Crystal Palace.

Congratulation Manchester United !

#ggmu

sekian.




Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama