-->

LOUIS VAN GAAL DI PECAT ! SEDIHNYAA !

LOUIS VAN GAAL DI PECAT I Semalam merupakan hari yang dukacita buat peminat Manchester United selepas jurulatih mereka, Louis Van Gaal di pecat. Yang lebih memeritkan lagi adalah Louis van gaal di pecat setelah dua hari memenangi Piala Fa . Satu keputusan yang drastik buat pasukan Mancheser United .

LOUIS VAN GAAL

Bagi aku, ia mungkin kerana sasaran Top 4 Manchester tahun ini gagal di penuhi oleh Louis Van Gaal apabila pasukannya hanya menduduki tangga ke 5 di belakang Manchester city,Arsenal,Tottenham dan Leicester City. Namun begitu, sejak Jose mourinho di pecat dari Chelsea, sudah mula spekulasi yang mana Jose Mourinho ingin menjadi Jurulatih di Manchester united. Namun akibat ia berlaku di pertengahan musim, maka terpaksalah manchester united menunda hasrat untuk menjadikan Jose Mourinho sebagai juru latih.

Namun pemergian Louis Van Gaal merupakan satu pemergian seorang pencipta legasi baru Manchester united . Dengan hampir 14 pemain baru dari akademi membuat debut buat pasukan utama sekali gus memberi gambaran bahawa masa depan pemain remaja United cukup cerah . Namun sejauh mana mereka mampu beraksi untuk musim hadapan di bawah jose mourinho sama-sama kita nantikan.

sebagai penutup, ucapan terima kasih buat Louis Van Gaal kerana menjadikan Manchester United sebagai pasukan yang di geruni setelah pemergian Sir Alex Ferguson dalam tempoh 3 tahun ini. Jasa mu tetap di kenang .

JM

Buat peminat Manchester united, ini yang korang nak kan.nak sangat LVG kena pecat  dan nak sangat Jose Mourinho jadi jurulatih Manchester United kan. apa yang korang nak, korang dah dapat. aku harap kes yang berlaku dekat lvg tidak berlaku pada jose mourinho. peminat united selalunya dia di belakang jurulatih walaupun kalah dan menang. dia tak suka tukar coach. itulah yang berlaku di era SAF . tetapi sayang, ia sudah berubah. sayang seribu kali sayang. itu yang membuatkan aku sedih.

sekian.

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama