INDONESIA OPEN 2024

Anda boleh tonton Live streaming INDONESIA OPEN 2024 yang disiarkan secara langsung dan menyokong persembahan permainan atlet badminton dunia mulai hari ini.


Lee Zii Jia dan rakan-rakan  membuka tirai kejohanan INDONESIA OPEN 2024 dengan menentang lawan masing-masing. Hanya selangkah untuk mencipta kejutan memenangi edisi kali ini.


Sudah pasti ramai yang nak tengok aksi pemain badminton malaysia kan. Kita berharap team kita dapat memenangi perlawanan pertama ini.


Jom support dan sokong Lee Zii Jia dan rakan-rakan di bawah ini ya.




INDONESIA OPEN 2024








FAKTA INDONESIA OPEN 2024


Sebelum tonton Live streaming indonesia Open 2024, jom kami kongsikan info berkaitan kejohanan besar ini. Terbuka Indonesia 2024 (secara rasmi dikenali sebagai Terbuka Kapal Api Indonesia 2024 atas sebab penajaan) ialah kejohanan badminton yang akan diadakan di Jakarta, Indonesia.


Kejohanan Terbuka Indonesia 2024 merupakan kejohanan kelima belas Jelajah Dunia BWF 2024 dan juga sebahagian daripada Terbuka Indonesia yang telah diadakan sejak 1982 dan dianjurkan oleh Persatuan Badminton Indonesia dan diluluskan oleh BWF.


Kejohanan itu dijadualkan berlangsung di Istora Gelora Bung Karno di dalam Kompleks Sukan Gelora Bung Karno di Jakarta Pusat, Jakarta, Indonesia.

Keputusan Semasa Atlet Malaysia Untuk 8 Jun 2024


Semua perlawanan akan bermula pada jam 1 tengah hari waktu Malaysia. Cuma perlawanan melibatkan pemain Malaysia akan bermula mengikut turutan perlawanan lain ya. 


Join group fb >> Fans Badminton Malaysia <<  update pantas dan terkini waktu permainan pemain Malaysia di kejohanan indonesia open 2024. 



Beregu Lelaki


  1. Man Wei Chong dan Kai Wun Tee vs Liang Wei Keng dan Wang Chang. 


Live streaming INDONESIA OPEN 2024


Anda boleh menonton live badminton 9 Jun 2024 melalui beberapa cara.


Match dijangka bermula jam 1 PM waktu Malaysia tau!


link - https://www.facebook.com/groups/badmintonmalaysiafans


LINK 2 - LIVE MATCH INDONESIA OPEN 2024


LINK 3 - LIVE GAME Man Wei Chong dan Kai Wun Tee INDONESIA OPEN 2024 FULL


Full  - LIVE INDONESIA OPEN 2024


RTM OKEY


Perlawanan dijangka akan berlangsung pada jam 1 tengah hari waktu Malaysia. Pasti sokongan rakyat malaysia yang tidak pernah kurang kepada atlet Malaysia ditagih dalam aksi Singapore Open  2024 ini.


Kita doa semoga berjaya buat semua atlet yang bertanding dalam Singapore Open 2024 kali ini.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama