Perlawanan Tertunda: Pdrm Ikat Kuching City

Minggu ini kita ada perlawanan tertunda melibatkan pasuakan PDRM FC dan Kuching City. Perlawanan berlangsung di Stadium MBPJ berakhir dengan keputusan seri 1-1. kedua-dua pasukan terpaksa berpuas hati dengan keputusan tersebut.

Ada satu insiden berlaku dalam perlawanan ini antaranya adalah pengadilkan jaringan kedua pdrm yang menyaksikan ada protes dari pasukan ersebut.


Pdrm Ikat Kuching City


Untuk highlightt perlawanan, pasukan pasukan PDRM terlebih dahulu menjaringkan gol pembukaan menerusi Uche AGBA pada minit ke 45. 

Pada minit ke 58, Abu Kamara mendapatkan gol untuk kuching city untuk menyamakan kedudukan. Walaupun pada awal babak kedua, gol kamara di batalkan pengadil tetapi dia berjaya menebus dengan gol kedua itu.

Insiden seterusnya berlaku apabila Jimmy tterpaksa di bawa ke Hospital oleh ambulance apabila mengalami kecederaan ketika bola terkena mukanya. perlawanan dihentikan selama 5 minit.

Ketika pasukan PDRM seronok meraikkan jaringan kemenangan, pengadil membuat keputusan untuk membatalkan jaringan tersebut kerana penjaga gol lawan sudah terbaring longlai kerana kecederaan. keputusan akhir, pdrm 1-1 kuching city.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama